14 Nisan 2011 Perşembe

Kakaolu Puding (Danette kıvamında)

Bu puding aynı danette tadında harika oluyor. Hem katkısız hem doğal içinde ne olduğunu bilerek çocuklarımıza yedirip gönül rahatlığıyla mideye indiriyoruz.

 

 
Malzemeler:

 
  • 1 kg süt
  • 1 çorba kaşığı silme un
  • 1 çorba kaşığı silme nişasta
  • 1 yumurta
  • 1 bardak şeker
  • 1 paket kakao


Yapılışı:

 
Yumurta un ve nişastayı tencereye alıyoruz çırpma teliyle azar azar süt dökerek karıştıralım. Daha sonra şekeri ve kakaoyu ilave edip ocağa alalım. Kaynayana kadar karıştırarak pişirelim ve kuplara paylaştıralım.

3 yorum:

La Madame Chapeau dedi ki...

Merhaba,
Denemek istiyorum, ancak 1 paket kakaodan kastınız nedir?
25 gr'lik, 50 gr'lik ve 100 gr'lik paketler var... Büyük olasılıkla 25 grlik olanı demek istemişsinizdir, ama risk almak yerine sorayım dedim :)

La Madame Chapeau dedi ki...

Merhaba,
Tarifi denemek istedim; ancak 1 paket kakaodan kastınız tam olarak hangisidir?
25-50 ve 100'er gramlık paketler var. Herhalde 25 grlik olanı diyorsunuzdur, ama risk almak yerine sormak istedim :)

Ecrinbarış dedi ki...

Merhaba B.B.B.

Ben 50 gramlık paket kullanıyorum.
Umarım beğenirsiniz.....