14 Nisan 2011 Perşembe

Fanusta ki Balıklar!.....

Kızım için fanusta japon ve teleskop balığı aldık ama ne yazık ki öldüler. Hastalık önce teleskop balığımda başladı belirtileri ise 3- 4 gün yem yemedi diplerde hareketsiz durdu. Kuyruğunda solgunluk çürüme belirtileri başladı. Diğer japon balığıda kuyruğunu ısırarak saldırıyordu. internette aradım taradım tedavi için hiçbir şey bulamadım yemek yemiyor diye çok üzülüyordum ilk önce onları ayırdım yemi elimde ezdim ve toz halinde suya attım yüzerken yemi yedi kendine geldi daha canlı yüzmeye başladı çok mutlu oldum. Mutluluğum kısa sürdü çok geçmeden ölüverdi.Japon balığımıda fazla ilgiden öldü. Herhalde balıkları kendi hallerinde bırakmak gerekiyor. Kardeşimin  2 tane japon balığı var hiç bakmıyor ilgilenmiyor sadece yem veriyor. Balıklar 2 senedir yaşıyor ve sapa sağlamlar.

-Eğer balığınız yem yemiyorsa toz haline getirerek verin
-Suyunu 2-3 günde bir temizlerken bütün suyu değil yarı suyunu değiştirin.
-Balık hastaysa aldığınız yere sorarak tavsiye alın.
-Aşırı ilgilenmeyin ALLAH'a emanet edin. 







Hiç yorum yok: